Gnetar på..

Målade igår igen.. Tar det aldrig slut undrar man?? Bara EN strykning kvar på stenväggen hoppas jag. I går fick vi besök av grannen Hanna som skulle få låna en timmerdoning av oss. Hon har ett islandssto,Sunna,som denna kälke är tänkt till. Hanna stack hem och hämtade hästen,lånade sele och sedan sattes hästen för. Sunna hade aldrig dragit sånt redskap med var hur cool som helst. Både jag och Johan har ju varit med om att hästar har varit körda m rockard och när de har fått skaklar på bene så bär det av. Men vi blev grymt imponerade!! Sunna stod parkerad medan Hanna surrade med oss innan de körde hem. Vilken häst! 
I dag har jag och min sambo varit tillsammans i 11 år. Vart har tiden tagit vägen? Dessutom hade jag totalt glömt bort det så nu får man skämmas... Får skylla på stress och dubbeljobb iår. Johan kom ihåg han ;) Ja så kan det gå!! Nää,jag ska jobba på. Nedräkning till friveckan :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis till er <3

2010-11-18 @ 19:37:11
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0