Glömde visst...

Vi har glömska i familjen..Alla glömde,inte bara jag.. Under höstlovet hade Hugo läxa. Knyta skridskor varje dag. Det är torsdag idag.Vi har inte knutit en enda gång så magistern får nog ta både sonen och hans föräldrar i örat...
Eller så får vi fråga vilka dagar och tider den där skridskoåkningen är och åka dit och knyta om han nu inte kan,sonen alltså.Magistern kan säkert knyta. De skulle ha skrillor med kardborre tycker jag....

I dag ringde en karl på mobilen och frågade myndigt om det var Kristina han talade med. Jovisst är det så sa jag. Då frågade mannen om det var samma som Johan det.. Ja det kan man ju kanske tycka tänkte jag,men så vitt jag vet är Kristina ett kvinno/flicknamn och Johan är absolut manligt,men jag svarade ja ändå. Visar sig att det var boxinredningsförsäljaren som ville kontrollera adressen bara. Och ja,vi har samma adress-bara inte samma namn...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha så om jag ropar på Johan ska du också komma då? Den var lika bra som att du vet var han är om han är borta =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0