countdown..

Har mig ett liten nedräkning här. 11 timmar å 26 minuter piiiiip. Har ingen strutmössa och inga raketer dock. Kanske man skulle haft. Som på nyår,eller är det på kräftskivan man har sån luva? Jaja,jag har min fula bruna från Marwin så den får duga. Ska bli skönt att ha frivecka. Fast lite späckat är det ju. Träningen i morrn ramlade bort och dök upp på söndag. På söndag är det kalas åxå. 9 raska grabbar ska ratta gocart. Jag undrar om det blir trafikkaos? Och om högerregeln gäller. Visar sig.Hoppas de har vagnskade försäkring på bygget.Kan bli krockar.
I morgon bitti ska jag tvinga ut gubben på tur tror jag. Han kan köra släde så kan jag rida.Men då får han ta Verona för annars får jag vänta så hemskt. Pontus är inte så snabb han. Ganska långsam faktiskt.
Jag ska nog t.o.m gå och leta skakelpingla! Önskar jag hade en bjällerkrans,men nu har jag ingen så skakelpingla får duga.
Nä nu ska jag fortsätta min nedräkning. 11 timmar och 19 minuter piiiiiip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0