Visste ni...

att jag vill köpa ny sadel
att jag har världens finaste barn!
att min senaste kyss fick jag av Johan
att jag lyssnar mycket på musik
att jag funderar på livet i allmänhet
att jag pratar mycket 
att jag inte gillar folk som kräks,för då mår jag illa själv tycker jag
att min första riktiga kyss inte är nåt jag minns...
att jag avskyr människor som är sensationslystna och tycker det är roligt när det går illa för andra
att kärlek är det bästa som finns
att jag gillar att umgås med goda vänner
att jag alltid kommer att älska mina barn
att jag är förälskad i Johan,för det mesta iallafall ;)
att sist jag grät var ganska länge sedan
att min mobiltelefon är skitdålig
att när jag vaknar på morgonen så kliver jag upp ganska direkt
att innan jag går och lägger mig så går jag till stallet för det mesta
att jag just nu tänker på godis...
att i morgon kommer jag att åka till Timrå och kika på tävling
att jag hoppas att jag lyckas med Hraffe
att jag verkligen vill gifta mig med Johan 


Denna lista stal jag av Therese....
Nu vill jag att du snor den av mig :)

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Den kommer jag att sno :-) Hoppas du får en bra dag imorgon! Kram

2010-05-16 @ 21:40:35
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0