Trött...

Är sjukt trött idag...Har dock masat mig över sängkanten iallafall. Hästarna är utsläppta,ungarna väckta och stackars Trixie fick slippa tratt en stund. Hon kan knappt äta med den på. Nu får hon inte gå ut på minst en vecka..Stackar´n. Ikväll ska vi till Baggböle,hur jag nu ska orka det. Men det går väl.Helst skulle jag vilja ligga på soffan under filten och sova. Passande väder för det också ;) I morgon är barnen lediga! Ingen väckarklocka,YES!
Sedan kommer freeeeedaaaaag!!!! Med tävling i Timråååååå!!! Har laddat kamerabattriet,tömt kameran och laddar nu mest ;) Ser ut som jag får sällskap av Hugo,såvida han inte åker till nån kompis. Lilleman klippte sig igår,så nu är han så snygg :) Passar ju bra eftersom han ska på kalas på lördag. Näää,jag måste se till så grabben får frukost så vi kommer iväg i tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0