Lördag..

Jahapp,så blev det plötsligt lördag igen... Hemkommen från jobbet. Har hunnit betala hovslagar´n och hjälpt Johan iväg med storhästarna... Hugo är hemma å myser med mig ;) Ska ta in mina små strax så de får "smörj" och joxa med dem lite. Ska invänta Johan bara,så vi inte krockar i dörrn ;) I morrn är det jobb igen,och på måndag börjar Johan igen. Väntar på sommarvärmen..Tycker inte den infunnit sig. I morse var det kallt både ute och inne vilket jag tyckte var trist..Hotell Kölden...Där bor jag ;)
I dag fick jag frågan vad jag ville ha på Mors Dag...Inga överraskningar här inte,no no. Har i alla händelser önskat mig ett par jodphurs! Nu ska vi käka grillat och potatisgratäng!! Gott!! Hoppas ni har en härlig lördag! 

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Grattis på morsdag !

2010-05-30 @ 11:12:45
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0