God Morgon!!

Vilket hääärligt väder man vaknade till idag! Inte utan att man känner positivitet till allt!! I dag kan man rent av leta fram shortsen... Jag och Tina tänkte göra ett försök att duscha smågrabbarna idag...Kanhända blir det cirkus.
Ensam är det inte lönt att hålla på ens,så man tar hjälp av en som är van unghästar ;) Vill ju inte skrämma hästen utan att han ska begripa att det är okej att badas..Vi får se hur det går.Bilder blir det nog inte för så många armar har jag inte. Sedan ska jag pula på med diverse. Hämta Julia hos hennes kompis och så..Kanske kan jag lura mamma att åka ;) Lilleman klippte gräset igår (DET har jag bilder på) och som han kämpade med gräsklipparen. Tur den är självgående. Gårdagens show bjöd på rockringsnummer,Michael Jackson-dans och diverse annat småplock. De var duktiga,om än lite uppspelta. Höstens nya lärare presenterade sig för barnen,en magister denna gång som verkar vara bra. En kille i klassen frågade honom om han gillade brudar.Som jag skrattade!!!
Ska nog bli bra det där!! Nästa vecka är lite fullsmetad av hovslagare,veterinär(spruta 2 för Hraffe) och diverse jox! Den 5/6 ska vi åka till Indal och rida islandshäst.Betala dyrt för nåt jag kan göra hemma ;) Vi är 4 st som ska åka,alla tjejer,så det ska bli kul! Sedan är det försommarfest 19:e på majskansen,Johan som inte skulle dricka en droppe före dess har fått veta att deras sommarfest med jobbet är den 18:e hahahaha. Undrar hur han tänker göra med det...Har talat om att han får ta sig hem för egen maskin,förra gången glömde han tid och rum och missade bussen så jag fick hämta i stan.Tänker jag inte göra denna gång. "Nej tack chipet" är garanterat ur funktion (fast det knappt finns) så han får fixa det där själv den här gången. Näää,nu ska jag fika frukost så man är laddad med energi så jag orkar springa efter Hraffe med vattenslangen,för det lär behövas.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0