Affe-the man...

    

I dag har mysigaste Affe och Therese hälsat på!! Gott om gos med grabben,sedan fick han sova i vagnen medan vi satt på bron och dyrkade solen...Tina dök upp med hundligan åxå :) 4 jyckar i varsitt koppel...Tina är allt tålmodig.Tänk vilket trassel va... I morrn har vi ynnesten att träffa Affe m familj igen för då blir det skotertur! Vi packar käk och drar upp på nån sjö. Drillsergeanten har nämligen tagit ledigt,så min skotervila uteblev. Jag har kört mer skoter sista tiden än jag gjort under hela livet...Men kul är det!! Annars så njuter man av vädret.Solen som äntligen börjar tina upp livsandarna! Härligt!! Tycker nästan det här är den skönaste tiden på året.Man kan sitta ute i solen utan att varken frysa ihjäl eller bli uppäten av mygg :)
Näää,nu ska jag förbereda morgondagens potatisar...Matlagning över elden blir det! Ha en härlig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Tack för idag min vän, alltid lika uppskattat!



Söndag ska vi inte åka skoter... Pappa fyller år så vi ska dit! Men då maxar vi imorrn istället;)



Kram

2010-03-12 @ 19:23:18
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: kidzmode

Vilka fina bilder.

2010-03-13 @ 13:36:13
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0