Tjohotjohej...

eller nåt... Midsommar har kommit och gått. Vi var på Skatan på dagen som vanligt. Alla mina 3 kusiner från 08 området var där med sina familjer,sedan var Bob och hans familj åxå där. Mycket trevligt att träffa alla..
Kvällen avlöpte väl med främmande och god mat. Det blev dock seeent. Halv 4 åkte de hem. Fattar inte att jag höll mig vaken..Tog det lugnt med drickat iallafall,så man var ganska pigg dagen efter tack o lov,för då rullade 12 pers in på gården. Barnen skulle rida... Baldur fick äran att bära runt på dem. Mattes snälla grabb. Fast han gnäggade varenda gång han gick förbi ingången till de andra hästarna :) I går var det jobb...Upptäckte att min chef förmodligen missat en av mina semesterdagar i augusti...Ska lösa det där i veckan tänkte jag.Om det går..Chefen har såklart semester... Jaja,det ordnar sig väl....
Nu ska vi snart åka inöver.Hugo ska köpa nåt spel och jag ska se om jag kan tjata till mig ett låneobjektiv....
Hoppas ni får en härlig dag!!! Å just ja...Jag har anmält mig till en endagars kurs i Gävle åxå...Kul ska det bli!!

Kommentarer
Postat av: Reidarmathilda

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-07-26 @ 10:37:53
URL: http://reidarmathilda.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0