Men...

...vad är det med vädret??? Ska det bli en typisk svensk sommar??? Ingen värme,regn och grått....Suuuuuuuck.....
I morse fick jag ligga kvar iallafall...Johan släppte ut hästarna hos grannen,ska dit och luncha samt fixa klart inför kvällen. Våra ska få gå in på tork också. De är blöta stackrarna. Ser ju inte ut som om det lättar heller...
Hugo är inne i sommarlovstider. Sov till efter 9. Uppe till sent alltså på kvällarna. Själv är man som vanligt trött vid 22 ;) Men så sover jag inte till 9 heller. Ikväll är det försommarfest på Majskansen,ser inte riktigt fram emot det. Väääädret förstör... Näää,jag ska hoppa i stövlarna och gå ut jag... Ha en trevlig dag,trots regn och rusk...

Kommentarer
Postat av: sonya

Fin blogg! Mysigt att bo på landet, själv bor man i storstan :)

2010-06-19 @ 10:12:09
URL: http://sonyafriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0