Lördag!

Lördag morgon och här sitter man och väntar på att åka till Indal. Vi ska rida islandshäst på Östanskär. Ska bli kul,men jag har höga förväntningar. Har ridit på Slätterne alltid annars och deras hästar går ju inte av för hackor.Jag är väl lite partisk kanske,eftersom jag köpt 2 därifrån?? I går släpptes hästarna ut i beteshagarna en stund. Vi har ju 2 hagar med en meters mellanrum. Baldur gnäggade och skulle visa upp sig för Verona men han lugnade sig kvickt. Blir väl annat ljud i skällan när hon går in i brunst. Han visade upp sig för Pontus åxå,men jag tror inte han såg skillnad på dem helt enkelt. De är ju väääldigt lika varann. Operation dagsverke är avklarat nu,Julia fick kratta i hagen med mig. Inte helt nöjd,men nåt ska de väl göra ändå? Inte sitta hemma och slöa iallafall... Näää,jag ska byta om nu å se till att komma iväg. Har ingen liten kamera så några bilder får ni inte tyvärr...Vill inte hänga storkameran runt halsen direkt... Hoppas ni får en härlig dag med fiiint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0