Lånebarnet har åkt hem...

...utan blåmärken,brutna armar eller ben... Själsliga blåmärken torde inte dyka upp förrän pojken hamnat i målbrottet hoppas vi,så då borde dessutom vara preskriberat.... Här följer bilder på vildbasen (som inte är nån häst upplystes jag om av Hugo)
 
Var är Affe??                  Där är han!


Provosorisk båt? Fick ialla händelser inte plats i akvariet..
 Bus i soffan...

 Allmänt busig grabb!

Jaa,nu återstår att se om den ömma modern törs låna ut grabben mer gånger ;) Till min tröst,om så icke är fallet,så var han inte särskilt sugen att åka hem iallafall!!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Haha, kanske just för att jag inte fick med mig ungen hem som jag kanske inte törs lämna han där nå mer... Man vill ju inte bli brädad ;)



Tusen tack, ni är underbar!!

2010-06-24 @ 20:34:32
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Arnamal

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-12-20 @ 07:53:15
URL: http://arnamal.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0