Jaaaahaaaa......

Nu har nästan en dag gått...Och vad har man gjort? Lunchat hästar,tittat på snickar´n,lunchat barn...Hittills...
Nu ska väl middag lagas vad det lider. Gubben är borta och kör häst hos en kompis..Själv ska jag masa mig bort till grannen på studiebesök. Ska ansvara över hästar och stall där i helgen...
Mitt stora objektiv är inlämnat för lagning... HOPPAS jag hinner få tillbaka det innan Öland..Men sån tur har jag säkert inte...Beräknat att vara klart 6/7..Vi åker 4/7...Först ska de kolla så man inte slängt objektivet i backen...Som om man skulle göra det. Fattas bara att de säger nåt sånt,för att slippa ge mig ett nytt. För jag har varit ohyggligt aktsam med det där.Så det så... Märks det att man har lite tråkigt?? Har massor att göra,men ff är det lite pyspunka på den där orken..Tar slut direkt...Hugo har en kompis här och ljudnivån är hög...Övergår mitt förstånd hur 2 grabbar kan låta som 22...Kanske var det därför gubben stack iväg???
Fick papper i lådan idag om Baldur. Tyska papper...Snart får man slänga in en ansökan till Komvux här.Skolfranskan hjälper ju inte. Vissa grejer fattar man ju,men sen är det en hel massa som är som en gröt för en annan. Kul ändå att läsa...Pratade med distriktsvet idag. 1200 ska de ha för att komma och ta cem test...För EN gång.Det ska tas 2 prov...Plus avgift för materialkostnad och labbkostnad.Ska ringa wolmsta´s vet och se om de är billigare...Det ska ju göras,men inte har jag lust att betala en massa reseavgifter om jag slipper. Man kan ta testet själv åxå,men jag anser mig inte kunna det riktigt. Näääää,om man skulle ta itu med den där middag så jag hinner med mig! Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0