Here I go...

Dags för jobb igen. Har bytt lite med en arbetskamrat,så jag jobbar till 19 ikväll. Johan jobbar ju natten så det passar ju bra... Ska jobba på onsdag till veckan istället då,men det ska väl gå bra...
Det drar ihop sig till skolavslutning nu,hoppas det blir finväder :) Sedan ska väl barnen få njuta av ett härligt sommarlov! I morgon har Julia operation dagsverke. De samlar in pengar till en skola i Guatemala,attans vad hon ska få slita ;) Finns ju lite att pula med... Om en vecka kommer vår "vaktkanin". Alltså vi ska vara kaninvakt medans en kompis till oss åker till USA och opererar sig. Spännande att se hur det funkar :) Lördag ska jag och tre till åka till Indal och rida islandshäst. Ska bli kul,men lite knäppt känns det att betala för nåt jag kan göra hemma men men,jag hakar på ändå :) Söndag är den stora dagen då vi ska köpa fiskar!!! Hugo längtar såååå efter detta. Man ska inte köpa alla på en gång sägs det,men vi köper väl några så får vi se hur det går.. Jag gillar verkligen akvarium. Tycker det är mysigt att titta på och det är väl nästan som en dokusåpa-aquastyle ;)
Nääää,jag måste skynda på...Ska ju iväg och jobba och bör väl se till att sonen har fårr frukost innan vi ska åka...
Hoppas ni får en härlig dag!!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Sommar å fiskar - det e grejer det!!!

2010-06-03 @ 09:37:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0