God Morgon!

Äntligen ser det somrigt ut genom fönstret...Solen skiner :) Jag drog av lite sovmorgon idag...Vaknade av telefonen faktiskt... Händigt när djuren går ute dygnet runt....
Helgen har spenderats med att vara hästvakt,grillpartaj på Majskansen vilket var trevligt. Lite dålig uppslutning av vissa dock..... Johan fick köruppdrag med hästarna.Gratis-gig,men det må vara...Man syns ju ändå ;) Under min hästvakt helg har jag åxå insett att travhästar inte är min grej tror jag.Sprättiga enar det där. De skötte sig förvisso,men de har ju nerverna på utsidan tycker jag... Men smaken är som baken som tur är!
I dag ska vi hämta en kompis till Hugo som ska sova här inatt,så det blir full rulle.
Näää,jag måste gå och väcka Hugo..Har är lite trött tydligen ;) På onsdag kommer Affe!!! Ääääntligen får man vara barnvakt haha! Ska bli mysigt,men kanhända lite jobbigt också..Man minns ju hur ettåringar var.Överallt och ingenstans,gärna samtidigt! Men det ska bli så roligt! Ska kanske ta en utflykt till Ella och leka lite om de är hemma! Nä nu kallar kaffekoppen...Och sedan måste jag gå ut och städa reda på katternas fångst...De har lagt en råtta precis nedanför bron såg jag..Mindre kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0