Fridfullt...

Är att gå ut på morgonen och se hästarna beta i hagen...Hämta tidningen och ta en kopp kaffe på bron och njuta av lugnet..... I dag kommer Affe så lugnet blir inte långvarigt ;) Kärt besvär brukar det ju heta. Lilla Affe ska sova över! Hugo har varit lite bekymrad hur det ska gå..Innan han kommer ska jag ner på ica och åka och tanka lite. Lite soppa i bilen och vi byter bil tänkte jag. Krångla med barnstol finns det ingen anledning till tycker jag...
Nu ska jag ta min morgonkopp och fisa runt en stund innan lilleman vaknar...
Inget objektiv än heller förresten...Måste ringa och kolla om de har låneobjektiv...Ingen sa ngt om det då jag lämnade in skiten,men det kunde man visst få...Vill ju ha till semestern och mitt lär inte hinna bli klart innan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0