Efter regn kommer solsken??

Eller?? Hurvida det ska regna har varit morgonen stora samtalsämne... Väderprat i all ära,men det blir lite tröttsamt efter ett tag... Orsaken till detta väderprat är hurvida det ska slås eller ej... Nu bestämde han sig till slut iallafall och for och slog. Detta betyder inte att väderpratet är över,tvärtom misstänker jag... Men så är det med bondelivet så man får bita ihop ;) I går var det jobb och i morgon samma sak... Sedan blir det ÖÖÖÖLAND!
Är ganska glad och nöjd över att objektivet åter sitter på kameran i fungerande skick!! YES!!!!
Fick meddelande på FB att mitt kära barn (modell tonåring) återigen har kört slut på ett stycke mobiltelefon. HUR lyckas hon??? Jag fattar inte alls.. Nåväl,inget att göra. Bara för damen att önska sig/sparaochgnetaihop till en ny.... Den där har hon haft sisådär dryga halvåret. Undrar om man ska skylla på märket??? Löser sig väl till slut...
Nu ska jag ta min andra unge under armen och gå ut tror jag...Lär vara tvungen att spetta bort honom från tv:n idag verkar det som..... Ha en härlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0