Ännu en arla morgon...

Kan inte soooova. Tät i bihålorna,fast det ÄR bättre. Snickarnissen är här igen och fixar med fönstret. Finliret liksom... Tog in mina hästar på smörj igår,måste ju göras vare sig man orkar eller ej... Min lilla häst har fått huvudlag. Än har vi inte testat,men det är på G... Till helgen ska vi vara hästvakt åt grannen som ska åka och förlusta sig. Han har 2 varmblod som ska få hålla till godo med oss då. Ska nog gå bra. Cykelavstånd dit,fast jag tvivlar på att jag tar cykeln tidigt på morgonen... I dag ser det ut att vara soligt vilket var på tiden.Svenska sommaren håhåjaja. Regn och kyla... Funderar på midsommar,Skatan eller inte Skatan...Är som mycket folk där,i form av kusiner med familjer från 08 området.Vi får se...Vore kul att göra nåt annat också iåförsig...
På lördag är det försommarfest på majskansen...Hugo ska med så vi sticker väl ner cykelledes och äter,fast det blir lugnt. För mig iallafall... Nää,om man skulle ta sig ur morgondvalan som biter sig fast....Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja det är bara att titta förbi vetja :D Skulle vara kul!

2010-06-16 @ 10:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0