ZZzzzzzz

Är så förbaskat trött idag. Fick kliva upp halv 7 och åka till Härnösand där vi hämtade 13 tackor till vår växande samling. Fler bajsmaskiner.. I går var hovslagaren här och skodde B och verkade H. Hraffe var väldigt duktig får jag säga :)  Mer än så har inte hänt för det har varit fullt upp här. Jag har iåförsig köpt ett akvarium. Ska hämta det sedan..eller i morrn. 400 liters alu.balja :) Jäklarns vad firrar vi får plats med nu!! Ska bli najs att få på plats. Jaa,annars så snurrar det på. Vi får främmande snart så mer hann man ju inte idag heller då. I morrn blire rida å allmänt jox. Allmänt jox är ju inte svårt att fylla dagen med heller. Finns att göra... Nää,jag måste nog ta en mikrovila innan jag somnar där jag står... Eller som Julia sa när hon var liten;en survila....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0