Solen...

I dag har vi skuggdjur frångått vårt invanda beteende och varit i solen...Vi har dessutom badat i havet...Olikt oss,men ibland får man ju ställa upp för släkten. Jag har uppenbarligen solat från vänster hela dagen för mina ben är röda..Den vänstra delen av dem iallafall.Skulle jag,mot förmodan,få för mig att sola mer inom den närmsta framtiden är det kanske bäst att sola från höger så man jämnar till kräftfärgen lite...
Nu har jag packat ridkläder etc och ska i morgon bitti sticka till Gävle på en dagskurs. Spännande...man är nog det största blåbäret på gångarterna där..Har inga problem med de vanliga 3 men när man slänger in två till blir det lite körigt..Det är ju det jag vill lära mig sortera tills det är dags för Hraffe...
Nu ska jag spendera resten av kvällen i soffan och fundera om det var värt att vara i solen..Svedan sätter in känner jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0