onsdag..

Eller Lill-lördag för er som föredrar det ;) I dag har jag ridit en sväng på min hetsporre. Mr Brådis... Skritt på långa tyglar är målet...Verkar vara uppnått sådär 2015..Kanske...Annars så gick det bra. Var monster i diket på ett ställe bara... Sedan är det ju ett himla hallåande när man går och när man kommer hem. Men så är det ju...
Annars så har vi köpt 12 eller 13 tacklamm som ska hämtas på fredag...Här utökar vi verksamheten....Blir 23 eller 26 stycken i slutänden i vinter...
I morgon är sista arbetspasset innan SEMESTER! Ska bli så jäkla skönt att vara lite ledig...Ända till skolan börjar. Nu har jag i och för sig kommit på att dit är det inte alldeles långt.. Men man får ta´t för vad det är! Ska försöka komma igång ordentligt med Hraffe åxå under semestern här. Min kära vän en bit bort är åxå ledig så vi kan ju pula på med våra hästar tillsammans. Himla händigt.
Nu ska jag sätta in annons på blocket.Akvarium köpes. Så det så....Minst 200 L å max 400. Vill ha mer plats åt firrarna. Sedan behöver man inte städa ihjäl sig med ett större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0