Från Zeb till Luke...

Tror det börjar ge med sig...Träningsvärken. Känns att man gjort nåt iallafall!  Vaknade tidigt i morse.Helt i onödan...Tio över sex minsann.. Man kan slå sig i backen på att när jag måste kliva upp på söndag,är jag inte särskilt pigg... Jobbar ju på söndag,tisdag och torsdag. Sedan är det äntligen SEMESTER!!!!!! Ska bli underbart skönt kan jag lova! Kanhända hamnar man på en strand igen och chockar omgivningen lite till ;)
Nu ska jag ställa fram lite frukost åt pojkarna och hoppas att de äter..Ska nog ta lite själv åxå...Ladda inför ridningen ikväll ;) Hoppas mitt finger sitter kvar.Har en blåsa/köttsår som kräver plåster...Det gör ont! Får inte av mig ringen heller... Jaja,det läker väl snart... I morgon börjar träningen på allvar av B....Vi börjar så smått från backen för att inte belasta för mycket nu efter vila men snart så...
Nää,man har ju kökstjänst nu,bäst att skynda på innan barnen tuggar i sig inredningen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0