Barnkollo...

Vi kör med det i veckan här eftersom kusin vitamin var enda barnet på fritids,stackarn!! Fullt ös har det varit med undantag för när de sov.... Johan å jag avnjöt mord och elände på teve igår,man missar ju inte morden i midsomer utan bra anledning ;) Nu har vi en vecka till nästa gång... Har galopperat runt med vattendunkarna så alla djur har fräscht vatten och ska väl ta mig för mer arbete sedan...För måste jag ha en 7tår... Letar sadlar på nätet..Inte alldeles enkelt!! Jag är sugen på en Top reiter jr special,men jag vet inte... Har mailat och frågat förra ägaren som vet vad som passar på honom. Sadeln jag har är OK men eftersom man ha-galen vill jag ha en till... Drömmen vore en Equipe men slanten räcker väl inte..De är skitdyra...27-28 tusen nypris.... Men sedan kanske?? När lottovinsten trillat in...Dream on...
Jahapp,om man skulle starta kaffebryggaren då kanske? Kom av mig och rengjorde filtren i akvariepumpen istället..Och hamnade här... Fort gjort...Sedan ska jag pula med hästarna...Å greja.... Dagarna fyller sig själv på nåt vis,knepigt..Precis som tvättunnan....Synd det inte är plånboken ;)
Nää,full rulle....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0