Torsdagmorgon..

Lade mig i tid igår,så i morse var jag inte så trött faktiskt! Barnen har vaknat av sig själv idag också så inget springande för att väcka dem :) I går var jag på samtal om och med Julia,vilket gick bra. Det som var problemet var att alla lärare tyckte hon pratade lite för mycket...Undrar vad hon fått den genen ifrån??? Annars ligger hon bra till i skolan och har fått mycket beröm,vilket är skoj!! Hugo´s läsande går framåt med stormsteg. Han har ju haft det lite tungt,men nu ser det ut att lossna!!
På söndag hämtar vi Dunder!! Ska bli skitkul! Det första som ska ske är en rejäl rengöring,för han är lortig... Så gubben har det han gör :) Mina små är snälla som vanligt. Beställde ett Svea sverige täcke igår! Värt varenda krona om det inte är slappt över bogen,vilket är det stora problemet med de flesta täcken! Köpte ett fleecetäcke igår åxå,som är tight över bogen så nu finns det kläder! Måste fixa en smart upphängning åt alla dessa täcken nu ;) De ligger nu i en trave på tvättmaskinen därute... Sambon får väl ett spel snart annars....
Nää,nu ska jag ägna mig åt frukost stök...Ha en härlig dag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0