Söndag..

Friveckan rusar förbi och jag har då inte hunnit hälften av vad jag hade tänkt mig.Men inget springer bort så jag tar det som det kommer.
Nu har jag precis kommit in igen efter att ha polerat mopederna i stallet :) Hraffe gillar att man borstar med "specialborsten". En piggborste som mer ser ut som en vanlig hårborste. Han har så lång vinterpäls så det är svårt att komma åt med nåt annat :) Alla 3 fick sig en stund iallafall.
I dag har vi flisat så vi får nån värme,och så har jag trussat på i djupsnön i hagen och skottat fram undertråden. Var ganska trött i benen sista biten...Och då var det ändå lilla hagen.Den stora är ju minst 3 gånger så stor,så man kanske får ta den i etapper... Nu börjar vi bli ganska trötta allihop så man ska nog tänka på refrängen och helt enkelt gå och sova... I morgon är en annan dag som Christer Björkman sa...



Lite utsikt från gården är allt i bildväg jag bjuder på idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0