Ojoj...

I natt vet jag 2 ardennrar som får vara ute!! De har slaktat spiltväggen...Bara skrot.Till och med en järnstolpe har de flyttat på. Vad less man blir!! De strider rejält och kan inte komma överens om vem som ska vika sig.Pontus är väl värst kan jag tycka. Han anser sig vara högsta hönset på gården. Problemet är att Dunder inte håller med...
Dock har man ju fått vatten på sin kvarn om spiltor.Jag gillar ju boxar :) Uteboxar skulle man ha haft till de där storklunsarna... Så ikväll får mina pojkar gå in solo och de stora blir kvar ute tills de gjort upp eller det blir dåligt väder... Blir det säkert ikväll bara för det... Hur som helst så spenderas då dagen snickrandes i stallet.Jippi...
"On the upside" så har det nya sverigetäcket kommit :) Ska bli spännande att prova.Skall sprejas in med antibit så inte Hraffe skrotar det.De är ju ganska burdusa med varann de små när de sätter igång....
Nu ska jag dricka kaffe och svära över facebook,för jag kan inte kommentera eller nånting. Så har det varit sedan igår kväll...Morr.....

Kommentarer
Postat av: svea-karin

usch vad jobbigt att det blivit sånt bråk...



2010-01-28 @ 03:21:21
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0