Måste bara dela med mig...

..Av min underbart skojiga son.....

I dag kom han hem med sin läxa. Den består av läsning och av att han på skolan skrivit en mening som han ska klippa isär och lägga i rätt ordning....
I går var meningen: "Hugo är pank,sa Hugo" Ganska så skojig...
I dag var den:"Anna Karin är bränd och Hugo är obränd" vilket var snäppet värre lixom...Jag skrattade gott faktiskt :)
Annars så ligger jag vidare under filten..Vissa saker måste man ju göra även fast man är krasslig,men jag har försökt ta det lugnt fast det kryper i kroppen på mig...
Sambon fick ett spel på katterna igår och menade att många kattungar hade han haft,men aldrig några så busiga som Thorsten och Trixie... Är böjd att hålla med..Hittade Trixie längst upp på ett skåp idag...
I morgon ska Hugo till frissan och jag får hoppas de har slipat saxar och maskiner,för nu är det långt..Han har ju så tjockt och grovt hår dessutom så att han blir svettig förstår jag... Men nu ska det klippas bort :)
Nääää,tillbaka till filten......

Kommentarer
Postat av: svea

ja, han är min lilla prins. :)

2010-01-13 @ 01:36:39
URL: http://karinmattson.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Haha, ja han är ju för söt!!!

2010-01-14 @ 21:46:50
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: svea

nej tyvärr. har inte ens sett ett tyskt pass någon gång.

vad är det för sorts stämpel då?

2010-01-16 @ 03:15:42
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0