Kallt...

Japp,det är det. Men inte lika kallt som igår iallafall!! I morse var man upp och hann faktiskt släppa ut alla hästarna och mata fåren innan jag for på jobbet. Har dock pannknack och snorar lite...Läckage liksom...
Johan sov över,så Hugo fick en ledig dag idag..Skolan tyckte inte det var nån större idé han kom ner så glad är han! "Å han var inte ens sjuk",sa han i telefon :)
Baldur har blivit mer tuggad på av den lilla raggsockan..På mulen...De härjar ju hela tiden,men att Hraffe inte har blessyrer kan jag inte fatta riktigt... Jaja,han får väl sina ärr han med vad det lider... I kväll blir det tevekrock...Let´s Dance och morden i midsomer...Jag är i valet och kvalet... Vad går går i repris tro??
Näää,nu ska jobba vidare......

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Lets dance var trist tycker jag!

Ses snart, nu ska jag koka kaffe åt er ;)



KRAM

2010-01-09 @ 11:26:30
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0