God Morgon!

Det ser ut att bli en strålande dag!! Solen tar sig så sakta fram :)
Har nu landat efter jobb. For hem och släppte ut hästarna och for sedan och hämtade min älskade son hos mormorn. I dag kommer Dunder...Jag hoppas att det går bra idag nu..Ska göra mitt bästa för att paparazza när vi släpper ihop dem. Nu håller vi tummarna att Pontus är SNÄLL och inte slår. Han har ju gått ensam i hagen nu sedan Benda togs bort så man kan tycka han ska bli glad för sällskap,men vem vet hur hästar tänker??
Ska käka frukost nu och sedan väcka upp Johan som sover efter att ha jobbat natt. Ska försöka hinna stallet innan vi åker så jag får fixa det medans han fikar. Hugo ville t.o.m följa med idag. Han är nyfiken på kalvarna de hade tror jag ;) Kanske blir det en bonde av honom...
Näää,nu ska jag sätta fart så jag hinner..Ha en häääärlig söndag!!!


Bjuder på en gammal bild på mina älsklingar idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0