Fredag..

Japp,friveckan är inne på sina sista timmar..I morgon är det jobb som gäller... Dagen har väl varit som vanligt,förutom ett snabbt kaffebesök :) Hugo hade tur i morse...I hans byxficka låg en hel hundralapp och skräpade! Vilket lyx! Inte 17 hittar jag pengar jag glömt i mina fickor ;) Nöjd och glad blev han i alla händelser. Nu har vi precis käkat och väntar väl mest på att familjefadern ska komma hem. Sedan styr vi kosan mot Skatan för att fira Tilda som fyllt 12 år. Tja..Annars är det väl same old... Dagarna går ju i ett rasande tempo tycker jag...
Nää,nu ska jag ta en microvila innan vi ska mata får å åka...Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: SVEA

vad jobbar du med?



e svartur, ja då kan det vara spännande och se hur han utvecklas. :)

2010-01-22 @ 23:48:49
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0