2010..

Jaha,så har ännu ett år hastat förbi i rasande tempo...


Grabbarna spelade traktorspel mest hela tiden...


En (av 2) fyrbent deltagare...

Vi var på "Signe på växeln" och åt gott och hade trevligt! Åkte dock hem vid halv 12.Jag vill gärna vara hemma på slaget ifall det blir tok med djuren...Dessutom var vi tvugna att åka hem till pannskrället. Det var i grevens tid dessutom för där var det tomt...Ooooops... Var väldigt lugnt iallafall. Hugo å Joel spelade joel´s spel och hade kul tror jag. Vi vuxna åt gott å tog oss en öl. Jaa,vi flickor iallafall. Johan skulle ju upp å jobba så han körde och Joels pappa körde åxå. Väldigt lugnt å sansat var det och jättetrevligt! Måste vi göra om snart!!
Nu i morse när man kom ut så hade det snöat en decimeter kallsnö så det var bara att slänga på täcke på den som har,dvs Baldur och sedan släppa ut. Nu blir det kaffe... Jag måste förresten säga att vi har mycket bra grannar som inte sköt en massa raketer!! Var lite orolig för hästarna och hängde för fönstren,men det lät så långt bort så jag tror inte de reagerade ens. Mycket uppskattat!!

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Önskar dig ett riktigt toppenår 2010! Många kramar, Camilla

2010-01-01 @ 18:22:41
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0