Varken hatt eller mössa...

Antingen snöar det...eller så är det skitkallt.... Jag brukar inte ha nåt emot vintern,men nu är jag allt bra less.....
I dag får jag inte hem några barn förrän vid 19 tiden.De åker till varsinn kompis efter skolan. Johan har åkt till stan och jag hade ingen lust att följa med..Han ska köpa nåt lager till snöslungan till traktorn...Låter lika tråkigt som det är antagligen..så jag stannar hemma.
Tror jag ska ta å stoppahuvet i duschen och slöa på soffan ett tag...Ingen idé att gå ut med nån spade,det ska ju skottas sedan med traktorn iallafall....Jag har gjort mitt dagsverke,för stunden iallafall...
I morgon börjar jobbet igen. 4 dygn denna gång. Men det går nog finemang.
Näpp,nu ska jag ta en dusch. Ha en härlig dag,trots snön....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0