Morgonstund har guld i mun...

Eller hur var det nu.... Vilken tur att jag ställt klockan så Johan kom upp..Han hade glömt det och sov alltså över ;)
Har släppt ut djuren,sett till att de har vatten,kollat pannan. Druckit (för mycket) kaffe,löst korsord och väckt upp sonen. Det är en del som ska hinnas med innan man åker. Nu ska jag se till att pojken får fika och kläder innan det är dags att åka. Sista passet idag,sedan har jag frivecka. Ska på medarbetarsamtal direkt efter jobbet i morrn åxå.Tro om man gjort sig förtjänt av löneförhöjning...Det är ju alltid najs...
Nääää,jag måste sätta fart om jag ska hinna. Som tur är så har min arbetskamrat gått med på att lösa av lite senare idag... Ha en härlig dag därute!!



Mallis har fångat preciiiis hur jag känner mig just nu! Gäääääsp.....

Kommentarer
Postat av: Forums

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-06-21 @ 13:34:53
URL: http://forums.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0