Med nöd och näppe..

..tog jag mig hem idag!! Vår väg har drivit igen kraftigt. Till och med plogbilen vände för han kom inte fram...Byns traktorburna bönder mobiliserade och skottade så man kom fram!! Men om nån timme är det säkert likadant igen.
Stackars Hraffe får vi inte på täcke så han är naken. Blir tidig ingång. Smågrabbarn går i hagen med mycket träd iallafall så lä finns åt dem. Pontus har täcke ute idag. Kors i taket..Johan brukar aldrig ha täcke på honom,men idag så... Ledig dag idag..I morgon ska jag på jobbet igen.OM man kommer fram vill säga... Har raggat fram telefonnummer av min kära pappa så man kan ringa plogbilen ;) Ibland är det bra med en pappa i snösvängen :)
Förutom vädret så är väl allt annat som vanligt... Jag har premiärkört skotern förresten :)Om jag inte redan sagt det. Ev ska vi byta matta. Nu är det en 23:a på bara.32:a vill jag ha :) Jäklar vad det ska gå då haha. På sjön tycker jag det är otäckt iallafall.Vatten på sjön så skotrarna går som inge vidare...Man får hålla in nypan som Johan säger... Nu ska jag dricka kaffe och inte läsa tidningen..Den kom ju inte heller fram då...Jäkla vägverket. Pappa sa åt dem igår men det hjälpte visst inte...

Kommentarer
Postat av: Emily

åh hua.. jag kan tänka mig hur det är.. här i sthlm hinner de inte ens skotta undan ju :(

2010-02-22 @ 09:35:39
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: sanne-madeleine

jag förstår dig verkligen!



kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker om dagens väder och trafikproblem, pöss :) <3

2010-02-22 @ 20:39:58
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg?

Just nu har vi tre designer för bara 100 kronor styck!!



De ligger under kategorin 100 kronors designer.

Dessa har kostat ca 300 kronor tidigare!



Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

2010-02-22 @ 20:53:08
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0