Jäkla boxer.....

Helt plötsligt har vi tappat kanaler...3an,5an och Disneychannel...säkert fler,men det räckte..Det är 40 minuters väntetid i telefonen...De har gjort om nåt,så tydligen ska det som fungerade i morse inte fungera idag.Bara för att de ska ha oss att punga ut med 700 spänn på en ny digitalbox.Hallååååå,jag har inte bett om att de ska göra om,så varför ska då jag stå med en utgift? Jag blir såååå trööött. Dessutom tycker jag allt att det är gränsfall till ocker att göra så. Måste jag promt köpa en ny digitalbox kan jag gynna nån annan kanske.....Måste ta en diskussion med gubben om detta....Dessutom vill de att man ska binda sig i 24 månader,visst det kan jag göra om jag får boxen gratis..Men nääääää..... Ska ringa ikväll...

Kommentarer
Postat av: svea-karin

tack för tipset, det hade jag faktiskt ingen aning om. :)

man lär sig något nytt varje dag! :)

2010-02-02 @ 00:26:49
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0