En lördagmorgon...

som denna väntar jag på att åka till jobbet...Blåsväder ute,men ingen snö tack o lov. I går var det lagom så muntert väder.Fy 17... Tog en liiiiten rackarns skotertur i går på MXZ:an :) En alldeles lagom skoter. Mattan är väl lite si å så bara. Över sjön var det gott om vatten och trots att man höll in nypan så gick skotern som en utombordare..Sakta men säkert kom vi över iallafall :) Kom hem utan missöden åxå...Nu ska det köras skoter säger Johan... :) Annars så är det väl same old...Min karda kom i går :) Vilken effektiv grej! Man hittar den på Lillhästen i stav för det facila priset 200 spänn,inkl frakt!
Näääää. OM man skulle sätta fart.Sitter på arslet och gör ingen nytta....Ska utfodra Hugo som ska vara hos en kompis idag. De hämtar oss vid 8.15. De lånade min bil i går för deras dog när de svängde in på gården här...Men det blev ju bra det med :) Jo just ja....Jobbet har gjort kraftigt FEL på min LÖN denna månad..I stället för att jag var sjuk hade jag visst VAB...Måste ringa löne på måndag. Jag behöver de där pengarna ju...Det är ju drygt 3 papp fel så...Näää,nu måste jag sätta fart. Konstigt att man inte hunnit mer när man klev upp kvart över 5....
Ha en superhärlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0