-30

Våren lyser med sin frånvaro...Termometern gör ingen glad just nu... Uppe med tuppen idag. Vaknade strax efter 5,och det var omöjligt att somna om.TYPISKT! Snart dags att göra ett ryck och dra ifrån klungan...Eller...fixa frukost till sonen och sedan åka och jobba..Sista passet för denna gång... Sedan väntar ledighet...
Sambon har ev hittat en matta till ski doo´n... Sedan var det nåt med rembytet åxå ja....Well,det är karlgöra ;)
Jag måste nog raska på om jag ska hinna med diverse sysslor innan vi måste börja vår färd mot skola och jobb...I dag hade jag gärna stannat under täcket..Men sån tur har man ju inte ;)
Håll er mitt i kläderna idag..I morgon skulle det vara varmare...Håll ut!!!


Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Jag tror att våren snart är här, jag är övertygad om att den kommer jättefort i år!

2010-02-24 @ 13:51:27
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0