What a Christmas!

Julafton är gjord ;)! Vi var hos min syster och hennes familj. Mycket mysigt! Lagom med folk också. Barnen skördade klappar som aldrig förr. Även jag fick klappar ;) Min farmor,86 år,hade vävt en varsin duk till mig och min syster.Bra gjort med tanke på dels åldern och att hon ser hemskt dåligt! Det var god mat och dryck,fast lite på nålar satt jag när det var -23 och hästarna är ute. Men de överlevde det med!
Vår julgran här hemma har inget lyse. Vi brukar testa belysningen nån dag innan,men inte i år alltså.Så vår julgran har allt utom lyse,så den åker ut så fort det är lagligt...Ful är den åxå.Vi skulle köpa en gran,men de var slut så gubben for till skogs och högg den där. Not so pretty.Lite fattig på baksidan ;) Nää,nu är det juldagsmys. Ha en härlig juldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0