Tuesday..

Ledig dag idag. Har skottat som en dåre i hagen för att få fram tråden och kolla att den inte gått sönder nånstans. Tog en bra stund det. Men nu kan det snöa en decimeter eller två till utan att man får panik ;) Förebyggande arbete. Hoppas får linor på gången innan helgen så man hinner öva med Hraffe innan hovis kommer nästa gång.
Hraffe är en nyfiken kuse han förresten. Följde med när jag skottade ett tag,spaden var vansinnigt intressant tror jag. Har fixat och trixat med diverse annat,fåren har fått ny bal och man har kånkat vatten till höger och vänster. Aparmar har man snart. Inte utan att jag längtar till sommaren! Nu väntar en slö stund på soffan..är lite trött och har haft lite ont i huvudet mest hela dagen. Men det går väl över...I morgon väntar jobb igen,sedan är jag ledig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0