Mer agg..

mot SCHENKER. Boxarna kom idag.Delvis. Det är 3 pall grejer.Vi fick 2...Fyllningen i boxarna är fortfarande kvar i Skellefteå eller Sollefteå eller vad det var. HELT OTROOOOOOLIGT IRRITERANDE!!!!!!!
Vi ringde upp och påtalade detta så nu ska de återkomma direkt när grejerna kommer,och jag säger bara det,de får köra ut extra. Varenda gång man får frakt av grejer med detta företag är det problem. Det var samma visa förra gången. Det är SISTA GÅNGEN de får köra några grejer åt mig. Måste jag vänta en vecka till kommer jag att få ett frispel!!!!!

Kommentarer
Postat av: Imrealicia

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-06-08 @ 10:56:16
URL: http://imrealicia.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0