Lördag.

Blev ett kort arbetspass igår eftersom jag var ledig på dagen :) Pallen med brädor kom så man ska kånka in alltihop idag... Barnvakt ska vi åxå vara,åt kusin M. Johan vill åka skoter men jag har ingen lust,faktiskt... Kan tänka mig minst 27 andra grejer jag hellre vill göra just idag. Ska arbeta i stallet i alla händelser,ta en ridtur på min vinterbruna kuse och allt annat fix som ska ordnas..
EN sak som jag fick fingrarna ur *** igår var att fixa klart med skattepappret! Inskickat å klart!! Man är inte snabb ibland...Banken kvar då.. Och beställa tid för veterinärbesiktningen. Lika bra att göra det före nyår,så får man en tid tidigt i januari. Sen är det bara att dra kopior på CEM testpappren och göra iordning luntan till SIF. Jag hoppas min vackra häst kan få en eller ett par flickvänner i sommar.Hade jag haft plats så vete tusan om jag inte hyrt mig ett sto och tagit föl själv...Nää,jag ska byta om och sätta fart..Annars springer dagen ifrån mig kan jag tro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0