Ledig :)

Nyhemkommen från jobbet och har nu frivecka! Häärligt! Stort grattis Till Evelina å Patrik som fått en liten tjej! Ska bli kul att få hälsa på,och det kommer jag att göra snart ;) Saknar ibland bebistiden,men fler ska jag icke ha.Hade jag tänkt iallafall.
I dag ska vi fira jul,igen.Hos min pappa. Dit tar vi skotern tror jag bestämt. Om man kommer fram för all snö ;)
Först står iallafall ett besök på Birsta och byta klappar och sedan plocka upp Julia på hemvägen.
Min lilla häst,bäst i klassen,stod på gången härom dagen. Han är ju så fin min lilla svarta. Han satt inte fast,utan hade grimma och grimskaft. Skynda långsamt kör vi med. Han var så lugn så. Går över förväntan med honom just nu. Har suttit och läst på om diverse unghäst relaterade prylar och kanske ska man köpa sig ett hackamore? Bettlöst kanske är bra? Tål att funderas på. Baldur har sitt lilla tredelade han,för får han för sig att dra så spelar det ingen roll vad han har för bett ändå. Martingalen är på när jag rider ut,men den plockas bort på volt. Då är han en annan häst på nåt vis. Ute är han het och pigg men inte på volt,eller "inhängnat" överhuvudtaget. Han är som han blev den ;) Men jag tycker om honom ändå,för det går inte att göra annat...
Näää,frukost vore kanske bra innan man ska åka till Birsta.Gruvar mig lite för jag gillar inte shopping alls.. Internethandel är min melodi :)
See You!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hackamore är inte ett milt "bett". Även ponnyhacket är skarpt. Om du vill ha ett bettlöst alternativ ska du ha ett bettlöst träns. Då har du inte hävstången som på ett hackamore. Tror inte att det skulle vara nån höjdare på en unghäst med det.

Postat av: Camillasrum

Tänkte önska dig ett riktigt gott nytt år!

Kram

Camilla

2010-12-30 @ 20:04:03
URL: http://camillasrum.blogspot.com
Postat av: Titti

Finns hack med extremt små "skänklar".

2010-12-30 @ 23:20:51
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0