Hej och hå..

I dag har jag och Julia (som jag tvingade upp) åkt till min kära vän Therese  med klapp. Affe fick ett par bilar från just filmen bilar också. Ett par ljudliga transformers fick han ärva och batterier sattes in ;) Nu låter det nog över nejden därborta vad det lider... Efter mysigt fika och kram av Affe for vi hemåt. Fixat med stallet,burit in 18 halkiga spånbalar och ett gäng pellets säckar. Sambo och son var i stan och på Birsta. Lilleman kom hem med en ny innebandyklubba. Vilken överraskning-Nä,inte direkt.. Ny skoterhjälm fick han åxå. De tog den andra i inbyte,så nu är vi av med den :)
Min lilla häst Hraffe,han är iallafall en cool tvååring. I morse hade jag satt mig i sinnet att IDAG skulle han ha täcke ute,så det så. Var beredd på att han skulle konstra men nää,han var så snäll! Bäst i klassen!! Vi får se hur insläppet går.Det brukar vara mer brådis in än ut av nån anledning. Men gick det bra ut ska det väl gå bra in? Jag beväpnar mig väl med en morot..
Just nu är det en kille här och fixar vattenkoppar. Supernajs ;) Bara fläkten kvar. Tror han glömde köpa det faktiskt,men det hinns väl med..
Nu ska jag gå ut och bära kvällshö. De brukar få en tuss på kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0