God Morgon!

Lite mindre elak idag känner jag..Kanske för att vi var på stadshuset och åt en gooood middag (Västerbotten fylld lax) igår och jag fick en ny skoterhjälm. En crossmodell denna gång. Min andra hjälm var ju så gammal så det gick inte att bara köpa nytt visir tyvärr. Hugo klippte håret igår,så nu ser han ut som en helt ny pojke :)
Hur som helst så har Schenker beställt nya plank åt oss. Vi kan ju glömma vår deadline att få in hästarna till lördag dock.Mycket besviken över detta. Men jaja,vi biter ihop och väntar på planken då...
I morgon fyller min älskling 44 år. Hugo å jag har laddat med paket,ett kvar att slå in,om det går.
Nää,nu ska jag skicka ut en unge till bussen..Är nog bäst det om hon ska hinna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0