Frivecka :)

Är ledig igen!! Gud så skönt! Lite suur är jag allt för inga dörrar har behagat komma och inga boxar. Det är Schenker som kör boxarna och de kör bara hit på måndagar..Har jag en j-a otur så får vi vänta till nästa måndag alltså. (Blir det så blir jag nog galen) Dörrarna kommer till veckan först åxå... Gaaaaaah. Grävnissen har inte grävt heller. Bara lagt ut värmematta.. Har alla handbromsen i undrar man???
Själv kör jag i svag uppförsluta just nu,lite seg i kolan efter jobb men det går nog till sig.
Denna frivecka ska bagarstugan plockas ur är tanken. Bäst att göra det medan man väntar på allt annat. Vi fick hem halm igår iallafall,till fåren. Alla går nu tillsammans ute,Bruno verkar bussig med små grabbarna faktiskt! Skönt om alla kan vara tillsammans,mindre spring och givetvis roligare för dem!
I dag ska vi,sent omsider,hämta adventsgran. Med skotern. Nu kommer man ju nånstans längre än fårhagen,isarna ligger.Utom Öjen å Armsjön kanske,de kan vara riktigt luriga.
I morgon ska jag göra min mor sällskap på ikea. Ska försöka hitta en julklapp åt Johan,men han önskar sig ju ingenting. Skitsvåååårt! Min önskelistan är som alltid en kilometer lång. Önska är ju gratis ;) Om man sedan får en grej av allt man önskat spelar ju ingen roll. Nää,jah ska svida om och försöka rubba en hösträngare som Johan parkerat dumt,i hagen,och som han tycker kan stå där. Ack vad jag inte håller med....

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Gud så skönt att få ha dom där friveckorna! Men du kanske jobbar långa pass emellan? Hoppas du får en mysig och skön helg iaf! Kram

2010-12-03 @ 15:58:11
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0