Freeeedag!

I dag har jag flanerat på birsta med min kära mamma. Köpte julklapp till min sambo OCH till katterna. Så nu är det klart! Kvällen ska förgyllas med innebandy en timme. Sedan ska Julia hämtas. Däremellan ska jag nog stoppa in huvet hos min vän Therese fram och åter. Risken finns ju att man stör i idol (är det idol fortfarande??) men jag skiter i det ;) Har köpt klapp till henne åxå för den delen...En liten en bara!!
Nyss fick jag ett telefonsamtal som informerade om att boxarna kommer på måndag!! YEEEEES! Bara dörrarna kunde komma nu åxå då så kan vi flytta in sedan! Ska städa sadelkammaren i helgen så är det gjort sedan.
Härligt!! I helgen ska fliseldningen dras igång åxå är tanken. Håller en tumme att det avlöper smärtfritt...
Funderar starkt på tjälknöl i morgon. Är grymt sugen på det... Och potatisgratäng...Gott!
Nää,nu ska jag sätta fart så jag hinner med mig ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0