Vilken tur!

I går hade jag tur! Fick gå på Roxette alldeles gratis :) Jättekul var det! En jäkla massa folk,tror hela stan och några fler var där. Stod bakom en tjej (utländsk) som verkade vara besatt av Roxette. Hon måste ha knäppt flera hundra kort. Förstå om hon skulle tappa kameran... Kul var det iallafall. Många gamla godingar spelades och det var fullt ös! Jag tog det lugnt iallafall. Kände helt enkelt inte för att dricka så mycket. Man får ju sån pannknack. Vi stod vid högtalaren så pannknack fick jag ändå. Susade i öronen flera timmar efteråt...
Jaja,kul var det iallafall! I dag ska vi på middag hos syster m familj. Kanske inte på Dosan eftersom det är dåligt väder... Men det blir nog trevligt ändå! I går inköpte jag 3 Pakistan botior och 10 sorgmanteltetror och nu har alla fisakar (utom algätarna) flyttat till sitt stora hem :) Blev rulle i akvariet när de fick yta att simma på! På onsdag kommer stora lampan så då slipper de dela lampa ;) Det är trivsamt att titta på det. Nä,nu kräver sonen frukost!!
Hoppas ni får en mysig dag trots regn och rusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0