torsdag?

Är smått dagvill så här i semestertider... Än så länge har jag frivecka men om ett par dagar har jag semester :)
I går la min häst tungan över bettet. Uppskattas ICKE! Beställde ett tungfrihetsbett. Inte undra på att man har haft sig en skentur... Tur att man upptäckte det innan det skenades iväg igen.
I dag har jag pulat på med akvariet. Vilket göööra...Innan man kan hälla i fisken är det mycket som ska till. Kranvatten duger icke..Det ska till medel och mer medel... Ett medel gör vattnet grumligt. Man får hoppas att det försvinner som det utlovas på baksidan.Annars blir det jobbigt att se fisken.
Gubben är på jaktmöte just nu. Han jagar inte förstås,men han vill gå ändå.. Sedan ska vi pula med fåren. Kolla baggarna så att de är kvar å halma åt tanterna. Att man hinner nånting annat är ett under ibland. 
Jag bakade idag.Hittade en fiffig grej på ICA. Muffinssmet i spritspåse. Små formar följde åxå med.Ett tu tre så hade man 20 minimuffins. Himla händigt var det iallafall. Nä nu ska jag gå ut till mina grabbar och tjusas ett tag...
Så det så...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vad är det för fiskar du ska ha? Själv har jag haft malawiciklider, dom är såå vackra och roliga att se på..men sålde akvariet för nåt år sen då jag blev less. Nog med hund o katt...Hoppas allt är bra med dig! Kram/Camilla

2010-08-06 @ 11:22:55
Postat av: Camillasrum

Det var från mig...

2010-08-06 @ 11:23:45
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0