Test 1 avklarat!

I går morse lastade man på Baldur och åkte till veterinären. Han klev rakt på transporten och han har ju inte åkt sedan jag köpte honom. Väl framme skötte han sig exemplariskt. Inte ett pip sa han. De gav lugnande och tog sina prover och sedan var han full stackarn. Hade problem med tröskeln på 2 cm när vi gick ut. Piggade på sig fort dock! Nu ska vi utföra samma procedur på måndag igen. Sedan är jag på banan....En liiiten vet.bes i januari bara...
I går städade jag i stallet åxå. Grovdammsugar´n kom fram...I dag är tanken att kokhuset ska få sig en duvning.Sortera bland grejer etc. Nu ska Johan ut å köra häst så man ska agera stoppkloss framför stor ardennrarna ;) Själv sparar jag ridningen till kvällen. Har lite att pula med under dagen...
Näää,bäst man sätter fart! See You!

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Lycka till med testet och hoppas att det går vägen! Ha en skön ridtur ikväll! Kram

2010-08-17 @ 12:19:06
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0