Paltkoma...

Har varit på Galtström å käkat..Mätt är ett understatement... Ska gå och polera mina hästar om en stund. De ska få vila först tänkte jag. I morrn åker vi på skogsdag i Birsta å kollar in Sidbäcks körhästar. Å kanske en tur till arken? Skulle behöva mer växter till stor-akvariet. Ser rent löjligt ut med 2 stycken i det stora. Ingen fisk i ännu i och för sig,men ändå... Sedan,på söndag,blire Dosan. Blev bjuden på middag av min syster m familj. Mycket trevligt!!!
Nu ska jag slappa...

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Gott med Galtström!!!!

vad är dosan???



KRAM

2010-08-07 @ 10:55:55
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

En ö.

2010-08-07 @ 15:16:47
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja visst, och jag kände att det inte var värt att ens lägga någon energi på det och kommentera när dom inte kan stå för sina kommentarer själv... Men väldigt ledsen blev/är jag, så om det var det dom ville uppnå så har dom lyckats.

2010-08-07 @ 16:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0